BIO SELEZA FEMININE PAD ORIGINAL

31 Ogos 2009

Singgah Sahur


Assalamualaikum W.T.B

Selamat pg pada saya sendiri la...sebab saya sorang je yg baca blog kelakar ini agaknya maklumla blog yang xseberapa ni....(hati berkata: aku ni bkn pandai sangat tentang benda2 mcm ni). Emm sebenarnya hari ini saya banyak buang masa dengan menonton Drama thai "JUEY LUEY RAK" ini pun copy dari adik dia download...nak harapkan saya??? xreti dah banyak kali cuba takjadi jg...line wireless kat universiti memang macam ni la banyak persaingan...tambah-tambah banyak laman2 web mcm tu di sekat..untuk kebaikan semua juga.......fikiran pun agak kusut biasalah namanya pun perempuan...kan faham2 sajalah...nak mengaji xboleh xpe untuk tenangkan diri dengar orang ngaji pun boleh...(^_*).

Selain dari itu...saya banyak habiskan masa dengan baca bukuJangan bersedih "DONT BE SAD"...hari tu beli kat gerai tapak konvo...macam2 jual kat situ...bila lihat rambang mata...tp yg terlalu penting beli la jimat2 maklumla PTPTN je yg support...nak minta dgn parents selalu segan jg dh besar2 ni...kalau kecik lain cerita...ish dh melalut ni...ni nk cerita pasal buku ni...best bila baca...xdpt nk bgtau mcm mana...ye la bila baca buku2 ilmiah macam ni akan timbul satu perasaan yg ...entah xdapat nk gambarkan...kalau nk tahu cuba baca juga...lain org lain pendapatnya dan bg saya mcm ini la...sebab ini lah saya.

Buku La' Tahzan- Jangan bersedih- Don't Be Sad ini ditulis asalnya di tulis oleh Dr. 'Aidh Bin Abdullh Al-Qarni tp telah diterjemahkan dan di alih bahasa semuala oleh Mohd. Sofwan Amrullah. buku ini ada dalam Jilid 1 dan jilid 2...kecil je untuk memudahkan pembaca membawanya kemana-mana... ia lebih menceritakan

" SEMANGAT DAN AZAM
UNTUK HIDUP HARI INI
TANPA KESEDIHAN,
TANPA KERESAHAN,
TANPA KEMARAHAN,
TANPA KEDENGKIAN, DAN
TANPA KEBENCIAN"


TANPA LUPA TANGGUNGJAWAB KITA SEBAGAI KHALIFAH IAITU HAMBA ALLAH SWT DAN UMAT RASULULLAH SAW DI ATAS MUKA BUMI INI...
(ini ayat saya tambah sendiri)


"Sekelian makhluk yang ada di langit dan di bumi sentiasa berhajat dan memohon kepada-Nya. setiap masa Ia di dalam urusan (MENCIPTA dan MENTADBIRKAN makhluk-makhluk-Nya!"

(Surah Ar-Rahman: 29)


Emm ada banyak lagi saya nak cakap dalam ni sebab kat sini la saya boleh cakap...nak cerita face to face kat orang lain ...takut membosankan ore...sebab saya adalah saya...saya nak jadi diri saya sendiri so "be my self" selagi tidak lari dari landasan yg betul insya'Allah dan semoga Allah sentiasa memelihara saya dalam menjadi seorang insan yg taat kepadanya... Amin...kerana setiap insan mahukan yang terbaik untuk dirinya baik di dunia dan juga akhirat... nanti da masa saya nk tilis lagi...

Assalamualaikum.

Pecah Kaca Pecah Gelas
Kalau Ada Masa BOleh Balas


Wassalam. (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen untuk BloG sYaWaL