BIO SELEZA FEMININE PAD ORIGINAL

29 Ogos 2009

Resah Gelisah...


Assalamualaikum...


Malam ni dr td nk buat assignment tp tak terbuat... dh 2 mcm mana nk waat aku duk tergaru2 mcm org kena miang rebung...td mkn ubt..mata dh lali nk tdo ngantuk...tp bila mata pejam,...bdn gatal2...aaduh. xtahu apa kena ngan diri aku ni...mmg la sabar dgn dugaan yg xseberapa ini...tp aku xtahan..Ya Allah hilangkanlah kegelisahan ht ku ini...Aminn nk concerntreate keja pun cannot go...so how i can stay up 4 finish my work tonoght???????????????????????? aku bingungggggggggggggggggggggg, xtahannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...nk mandi dh malam...dah la hr ni buka ngan megi cintan dan kopi ...itu pun syukur dh ada rezeki jg...tp bdn ni gementar lg...padahal dh isi ngan mkanan...emmm mlm ni aku mengarut je kejanya...ye la apa xnya badan dh mcm kera kena simbah chili.................xthu nk buat apa lg........tawakal dan tahan je la sampai pg esok...................................

dh la hari ini mmg hari aku......wahai kwan2 sahabat taulan,...jauhkn dirimu drpd aku ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen untuk BloG sYaWaL