BIO SELEZA FEMININE PAD ORIGINAL

7 Ogos 2009

Gimik jer

Assalamualaikum...selamat pagi dan bertemu lagi kita disini yang mana saya masih lagi nak menulis malam ni...bukan apa sebab mata tak mahu lelap...dah ku cuba pejamkan mata...tapi...tidak berjaya...so kena buat sesuatu yang berfaedah...selesai menjalankan tanggungjawab lain ini pula kerjaku...

Hari ini aku berasa begitu TENANG, NYAMAN, SELAMAT, SUATU PERASAAN YANG AGAK BAIK mungkin kerana hari ini adalah suatu Rahmat bagiku dan saya melalui hari ini dengan begitu seronok...semoga Rahmat Allah sntiasa bersamaku...amin.

Emm lg 1 minggu dah nak balik kg...ikut hati memang nak balik...tp lihat pd kewangan agak kurang memberansangkan...al-maklum sajalah...tp ada satu hari dpt call dr "KU" merangkap ayahanda telefon...biasanya saya yang call Rumah...hari ni "KU" call...dia suruh balik rupa-rupanya apabila cuti sem nanti...oleh yang demikian, untuk tidak menghampakan mereka...saya tekad...2, 3 hari lepas 2 pergi ke sg. nibong untuk beli tiket...so dpt jg tiket balik...lepas 2 rasa nk mkn aiskrim...terus p mkn aiskrim kat tesco...dan kemudian dr tesco jalan la saya seorang diri utk balik ke bilik...penat...tp puas hati sbb lama xkuar...asyik memerap dalam bilik...

Berbalik pd kisah hari ini, tiba2 saya teringat pd kata2 streotaip adik lelaki saya merangkap adik bongsu...bila cerita pasal nak balik cuti kat rumah ni...sbb apa salah satu sy rasa xnak balik...sbb dia ckp mcm ni "ni la adik suka kak ya balik sbb boleh kemas rumah kita"...eee pandai2 je adik ni...maknanya dia bkn RINDU kat saya tp sbb nak suruh buat 2 jer...uwa3...ala biasala adik masih kanak-kanak...

Apapun saya nak balik sbb rindu "Cik" merangkap ibu, Ku, adik-beradik yg ada kat rumah 2...dan baby Maryam yang dah boleh DUDUK sekarang ni...

Hmmm ok la masa pun cemburu saya lama2 disini...ada benda kena siapkan...semoga ceria selalu...
Wassalam.
Assalamualaikum w.t.b.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen untuk BloG sYaWaL