BIO SELEZA FEMININE PAD ORIGINAL

6 Februari 2010

Jangan Menyesal....

Aku kini masih aku yang dulu....tapi kadang-kadang aku dapat rasakan aku ini bukan aku yang dulu...kerana apa hanya aku yang tahu...ini mungkin berpunca dari keadaan persekitaran aku atau keadaan yang memaksa aku....adakah aku terpaksa???jawapannya aku sendiri masih mencari-cari.... aku adalah aku dan selagi aku berpegang teguh pada prinsip aku ...walau badai melanda insyaAllah aku tidak akan hilang pedoman...namun apa yang berlaku disini mungkin kerana tuntutan atau keadaan itu membuatkan aku kadang-kadang perlu jadi orang lain...

ORANG LAIN???maksudnya bukan berpura-pura atau hipokrit tapi aku kena jadi seseorang yang baru mengikut situasi...tapi apa yang paling ketara sekarang....aku dapat lihat rasa sendiri perubahan aku yang amat besar ....apakah itu???emmm itu paling utama sikap GARANG a.k.a BEKENG aku la...emmm memang dari kecik sampai sekolah menengah aku sentiasa dirisaukan oleh kedua orang tua aku dan kakak2 dengan abang2 sebab sikap itu....mereka mungkin takut sikap itu akan membuatkan aku dimusuhi ...hehehe kadang2 bila ingat balik rasa nak tergelak....aku anak tengah memang agak macam2...tp whatever...aku rasa aku ni unik...hahaha...tak kisah apa orang kata aku ni perasan kek apa kek...hmmm biarlah...apa ada aku kisah????yang penting aku tak susahkan orang lain tp yang paling penting Allah swt tahu dan nampak ... ... ...tak habis disitu...

bila aku mela masuk IPTA...baran aku making hilang...entahla...mungkin sbb aku kena hidup berdikari jauh dari parents...membuatkan aku kena la jadi pendiam...baran tu xder lagi cuma kalau ada yang tak kena geram la juga....kalau nak ikutkan...aku nak cerita lain ni...tp xper...t aku sambung jap lagi la...penat la....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen untuk BloG sYaWaL